Enviat per: Escola Mata de Jonc | 20/08/2012

Com pot ser res qualque cosa?

Un vídeo animat sobre el zero.

Lloc web del curtmetratge.

Anuncis

Responses

  1. El final està molt bé!! Però no ho he entes molt bé per causa de que estaba en anglès.

  2. Al principi ma parescut una tonteria pero despres a sigut com mes entretengut

  3. Jo no he pogut seguir molt l’historia , perque no se moolt d’angles però a traves de les il·lustracions senten. Al principi ha estat un poc cansat pero al final molt interesant.

  4. jo crec que aquest video intenta dirmos que sa jent pensa que es 0 no es un numero peró com no se masa de angles no le entes massa bé

  5. a mi ma parescut una historia inpactant sobre la marginacio social i el meinspreu sobre altres rases

  6. A mi m’ha semblat una passada el montatge i la forma de fer-ho. A nivell matemàtic perla sobre que el zero o és igual que els altres nombre i també te un missatge importatn sobre la discriminació de la gent que es per algun motiu difarent.

  7. No imaginava un final com aquest!
    He antes l’història gracis al video, pero l’explicació no le seguida molt be.

  8. M’agradat molt l’historia, he entes, que es dos 0, que eren els menpreciats junts han pogut crear el nombre mes respetat, i que al final, son respetats ells, i pens un poc igual que en dario, sobre lo de en meinspreu sobre les persones.

  9. La historia un poc lenta al principi però va agafant ritme. A nivell de Matemàtiques algunes coses no les he enteses degut a l’anglès però crec que parla sobre que el zero es diferent als altres i que sense ell no es podria passar del número 9.

  10. Al principi no l’entenia molt bé, però l’he vist una altre vegada i ho he entès i és interessant. Tal vegada la gent pensa que el zero no és un número normal, o que directament, no és un número, però com diu en Josep, sense el 0 no passariem del 9.

  11. Al principi no me pareixia tant interessant però he seguit el video i l’he trobat entretengut, amb aquest video crec que xerra sobre que el 0 és diferent al resta, al final tampoc me l’esperava i explica que junts han creat el numero més respetat i que han estat acollits els 0, m’ha agradat.

  12. la historia me a agradat, encara k no m imajinava un final com aquest.
    estic dacort amb na nuir i en dario

  13. se parece al muñeco de el juego eyepet de ps3.
    Perq el zero es de un altre color no entec

  14. es una mica dificil d’entendra pero m’ha agradat bastant, tracta sobre la marginació del nombre 0 i finalment del nombre 0 sorgeix el nombre més respectat,

  15. al principi creia que era una metàfora sobre el racisme pero al final surten els nins amb el signe d’infinit i aixo m’ha desconcertat un poc
    suposo que aixó vol dir que totes les persones son iguals i no s’ha de marginar o tractar malament a cap d’elles, estigui en la situació que estigui

  16. El principi m’ha semblat una mica avorrit, però el final m’ha agradat més. Crec que el video parla de que el zero també és un nombre i fa una mica de referència a que no hem de tractar malament a ningú pel fer de ser diferent.

  17. M’ha agradat en general tot el video. Crec que xerra dels nombres per posar un exemple i que en realitat el missatge important del video es sobre le discriminació i marginació a persones de diferents races, explica que tots son números iguals, o sigui, que tots som persones iguals i amb els mateixos drets.

  18. Crec que entens millor el contingut del video si esta amb subtitols, per tant els he hagut decercat: http://www.youtube.com/watch?v=5oLMPf_Kh-w
    El curtmetratge tractava de lo injusta i racista que pot arribar a ser la societat, de la força que tenia el protagonista de seguir endavant per molt que se senti ofes i de trobar la feliçitat sense importar res. Tambe de que no hem de subestimar a ningu.
    Encara que desde el punt de vista matematic tot canvia, tracta de que el zero per molt poc valor que tengui segueix sent un nombre.

  19. Trob que es un video força bó. M’agrada bastant les imatges que té, també trobo que es una manera de representar el que es per una persona sentir-se menys preat… però es clar que com sempre n’hi ha algun més com ell i no estas mai sol. A més d’aixó es una bona manera de poder explicar dues coses alhora, tots els nombres son nombres, no deixen de ser nombres pel seu valor igual que amb les persones, totes les persones som persones, no deixam de ser-ho per ser altre de les moltes races que hi ha.

  20. Hi ha una opcio de subtitols a la barra d’abaix, a la dreta.
    Jo crec que es referia a que el zero no pareix que tengui molta importancia, pero no es aixi.
    Desde un  punt de vista que no sigui matematic, tracta de la marginacio de la societat.

  21. M’ha semblat una historia increible! Molt ben elaborada, per al que no ho entengueu podeu clicar un icona on posa “cc” a la barra d’eines i us posara els subtitols en castella!

  22. M-ha Encantat, crec que significa que tots naixem igual, pero es nostre futur només el podim escriure noltros.

  23. Al principi no m’ha agradat massa perquè el trobava un poc aborrit però després he anat entenent la història poc a poc i m’ ha agradat més. L’he trobat molt interesant perquè tots el números són necesaris. Si per exemple, a les matemàtiques faltàs el zero no serien matemàtiques perquè moltes coses no es podrien fer.

  24. M’ha parescut molt bonic el final, encara que no m’ha agradat gens el principi, ja que tothom té els mateixos drets sigui com sigui, i explicar-ho amb números, m’ha parescut molt original.

  25. Una manera enginyosa i original de fer les coses…, el sentit matemàtic no l’he entès ja que dos zeros no són igual a infinit, però el clar missatge de la discriminació social sofreixen moltes persones pel fet de ser diferent és molt notable en aquest curt.

  26. Al principi no l’he entés massa bé, peró crec que xerra sobre la importáncia del zero, utilitzen la discriminció social com a mètode pero fer veure que el zero es tan útil com qualsevol altre nombre, d’acord amb en Josep i en Lluís, sense el zero no passariem del 9

  27. Molt interessant l’història i molt ben elaborada! Et dona a veure el zero desde altres punts de vista significant que es un numero més.

  28. el final a estat bastant divertit!!! però l’història un poc aborrida

  29. jo m’agradat aqust montatge adames que es una forma de el zero d’altres maneres.

  30. Per entendre el vídeo me’l he hagut de mirar dues vegades, encara que a la segona he utilitzat l’enllaç de na Victoria, mem si així m’anava millor.
    Respecte al vídeo m’ha agradat bastant i m’ha impactat, sobretot, el final.


Categories

%d bloggers like this: