Enviat per: Escola Mata de Jonc | 16/11/2009

Gràfica curiosa

Un llibre que estic llegint té aquesta gràfica:

Fragment

– Em podríeu dir que representa?
– Que signifiquen les lletres I, N, J, A, M?
– Què diferencia la línia contínua de la discontínua?

D’aquí una setmana penjaré la gràfica amb la seva llegenda.

Actualització: la solució

Advertisements

Responses

  1. La discontinua representa les dones i la continua els homes. Les lletres representen Infants, Nins, Joves, Adolescents, Majors. Crec que els nombres horitzontals representen edat. Els verticals podrien ser creixement?

  2. No estic segur però pot ser que sigui el comentari den Pere!

  3. JO TAMBÉ HO CREC

  4. estic decort amb an pere

  5. respecte als anteriors comentaris, o veig malament, perque en pau va fer una aclaració als nins de 4t d’eso, que era que les lletres significaven una paraula amb castella.

  6. Infancia
    Niñez
    Juventud
    Adolescencia
    Madurez
    M’agradava més en català. 😉

  7. Crec que la línia horitzontal representa edad,
    L avertical podria ser el nombre de persones efegint-li milions per exemple (4 milions).
    I la gràfica indica quantes persones de niñez, infancia, juventud, adolescencia, madurez hi ha en dones i homes.
    Crec! 😉

  8. 😉

  9. aquesta grafica significa que creix cada persona.

    la linia discontinua es per dones ja que solen creixer ambans que els homes per aixo hi ha una pujada.
    la continua es per els homes ja que solen creixer mes tard pero mes.
    Les lletres com be han dit signifiquen:
    Infancia
    Niñez
    Juventud
    Adolescencia
    Madurez

    finalment la linia horitzontal significa la edat i la vertical els centimetres que creixes.

  10. Bingo!

  11. Tot això ja ho havia dit jo! x-(

  12. no, ho he dit jo xD

  13. Pere, 😉 me pensava que amb M no hi havia res.

  14. ja oh havia dit jo
    (H)

  15. he de reconeixer que me euajudat pero he estat jo el qui he contestat la pregunta completa XD

  16. Lluis jo to baig dir


Categories

%d bloggers like this: